our-culture-header.jpg

Vores kultur

Vi er en familiedrevet virksomhed med stærke værdier. Vi sætter høje mål og arbejder hårdt for at hjælpe vores partnere og medarbejdere med at realisere deres fulde potentiale. For vores butikspartnere betyder det, at de får den støtte, de behøver for at drive en succesfuld forretning. Og for vores medarbejdere betyder det en spændende karriere med enestående muligheder på længere sigt.

Uanset hvor du slutter dig til os, vil du blive støttet i og opfordret til at udnytte dit potentiale, tage ansvar for dit arbejde og have det sjovt undervejs. Vores værdisæt bygger på, at der tages hensyn til både arbejde og fritid. Vi opfordrer også alle til at støtte velgørenhedsorganisationer og engagere sig i lokalmiljøet.

Virksomhedens sociale ansvar

  • Over hele verden støtter vi forskellige lokale, nationale og internationale sager og vi er passionerede omkring at give noget tilbage til og samarbejde med de lokalmiljøer, hvor vi driver forretning. I 2013/14 rejste vi mere end 2 millioner £ til velgørenhedsorganisationer og gode sager, og det samlede beløb, vi betalte til skattemyndigheder verden over som resultat af vores kommercielle aktiviteter, oversteg 430 millioner £.

    csr-slide1-communities.jpg
  • Vi arbejder vedvarende på at sørge for at sikre sunde arbejdspladser for de mennesker, der fremstiller vores produkter, og sikre at menneskerettighederne og borgerrettighederne respekteres hos vores leverandører. Vi har formuleret en global etisk handelspolitik, og vi foretager regelmæssige, uafhængige evalueringer af alle vores hovedleverandører udenfor Europa. Alle vores leverandører i Europa overholder allerede globalt anerkendte lovgivningsmæssige standarder.

    csr-slide2-trading-ethically.jpg
  • Vi er bevidste om, hvilken indvirkning vi har på miljøet, og vi gør en indsats for at drive vores forretning på en bæredygtig måde. Det betyder, at vi har fokus på at være effektive i vores ressourceforbrug, at minimere det spild vi genererer, og at reducere vores CO2 -udledninger i alle dele af organisationen.

    csr-slide3-environment.jpg
  • Som en succesfuld og voksende virksomhed har vi et klart ansvar over for vores kunder, de mennesker der arbejder for os, og samfundet som helhed. Det ansvar har en stor indvirkning på den måde, vi driver partnerskabet på i dag, lige som det har gjort, siden Specsavers blev grundlagt i 1984.

    csr-slide4.jpg

Vision og værdier

  • v&v-slide1-customers.jpg

    Vores kunder – virksomhedens livsblod

    ’vores kunder – virksomhedens livsblod’ – for os betyder det at udvikle meningsfulde og respektfulde relationer og altid sætte kunderne i første række. Vi yder en ekstra indsats, fordi vi tror på, at vi kan gøre en forskel i folks liv. Og ved at behandle kunderne godt og give dem fremragende service, så behandler vi også brandet Louis Nielsen godt.

  • v&v-slide2-people.jpg

    Vores medarbejdere – vi støtter vores medarbejdere i at udnytte deres potentiale

    For at sikre at vores butikker har den bedst mulige support, investerer vi vedvarende i vores medarbejdere, butikker og infrastruktur. Det er en fremgangsmåde, som altid har været til gavn for virksomheden, og som har givet os flere kunder, flere butikker og en større andel af markedet år efter år. Ved at gøre vores medarbejdere succesfulde, ved at give dem mulighed for at udvikle sig og træffe de rigtige beslutninger, mener vi, at vi skaber bedst mulig grobund for vores fortsatte vækst.

  • v&v-slide3-partnership.jpg

    Partnerskab – hjertet i alt, hvad vi foretager os

    Uden partnerskabet ville vi ikke være den virksomhed, vi er i dag. Vi giver vores partner klare strategiske anvisninger og førsteklasses forretningssupport, så de kan levere den allerbedste service til vores kunder. Specsavers joint venture-partnerskab er baseret på gensidig tillid og forståelse, værdier, som også ligger til grund for den måde, vi arbejder med vores kollegaer og leverandører på.

  • v&v-slide4-community.jpg

    Lokalmiljøet – at bidrage til og samarbejde med vores lokalmiljø

    Specsavers/Louis Nielsen handler om mere end blot at sælge briller, høreapparater og kontaktlinser. Det handler om at forbedre liv - i vores butikker og bredere set. Vi sørger for at give noget tilbage til de miljøer, som vi arbejder i, uanset hvor i verden vi befinder os. Vores kontorer, butikker og produktionssteder rejser penge til og bruger tid på at støtte en lang række sager, velgørenhedsorganisationer og initiativer.

Blog

Vores team